بازدید از خط اورژانس اجتماعی 123 و صدای مشاور ۱۴۸۰

در سومین روز از هفته بهزیستی ، سرپرست بهزیستی هرمزگان ضمن دیدار با کارشناسان اورژانس اجتماعی و صدای مشاور از خدمات آنان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در سومین روز از هفته بهزیستی ، سرپرست بهزیستی هرمزگان ضمن دیدار با کارشناسان اورژانس اجتماعی 123 و صدای مشاور 1480 از خدمات آنان با هدای هدیه تقدیر کرد.

دکتر ابراهیم حسن نژاد در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی به ارزیابی فعالیت ها و برر سی مسائل و چالش های این دو مرکز پرداخت و در خصوص ارائه بهتر خدمات و رفع مشکلات راهکارها و دستوراتی صادر نمود.

سرپرست بهزیستی هرمزگان در حاشیه این دیدار گفت : خط اورژانس اجتماعی ۱۳۳  یکی از خطوط عملیاتی و فوریتی سازمان بهزیستی به شمار می رود که به صورت  ۲۴ ساعته روان شناسان و متخصصین به عموم مردم در مواردی از قبیل : کودک آزاری ،همسرآزاری، سالمند آزادی ،کودکان کار و خیابانی، زوج‌های متقاضی طلاق، زنان آسیب‌دیده اجتماعی، دختران و پسران فراری از منزل ، ، افراد دارای اختلال هویت جنسی ،افرادی که اقدام به خودکشی کرده اند ،افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد و سایر مواردی که در شرایط بحرانی قرار گرفته اند خدمات ارائه می نماید.

وی اظهار داشت : گروه‌های دچار و یا در معرض  خشونت در شرایط حاد و بحرانی می توانند با خط  اورژانس اجتماعی و تلفن ۱۲۳ تماس بگیرند.

دکتر حسن نژاد در ادامه به خدمات صدای مشاوره و خط تلفن 1480 اشاره داشت و گفت : خط 1480 ، خط مشاوره تخصصی تلفنی بصورت رایگان است و کارشناسان متخصص، پشت این خط در حوزه های مختلف از جمله  تحصیلی و تربیتی ، شغلی، مشکلات خانوادگی ، سئوالات پیش از ازدواج و روانشناسی بالینی شامل اختلالاتی مانند افسردگی ، اضطراب و وسواس مشاوره ها را به مردم ارائه می دهند.

سرپرست بهزیستی هرمزگان بیان داشت : خدمات صدای مشاور 1480 با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به طور رایگان از هشت صبح تا هشت شب  حتی روزهای تعطیل در دسترس مردم است.

کد خبر 39861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد